روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "استقلال به اختلاف با یامگا پایان داد؛ پرداخت تمام مطالبات" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

استقلال به اختلاف با یامگا پایان داد؛ پرداخت تمام مطالبات

باشگاه استقلال با پرداخت تمام مطالبات کوین یامگا، به اختلافات موجود با این بازیکن پایان داد.

طرفداری | باشگاه استقلال مطالبات کوین یامگا را پرداخت کرده است.این تصمیم در حالی اتخاذ شد که برخی کارشناسان حقوقی معتقد بودند در صورت عدم پرداخت مطالبات یامگا و خارج کردن وی از فهرست تیم، باشگاه استقلال با مشکلات حقوقی جدی روبرو خواهد شد.با توجه به شرایط حساس باشگاه استقلال و اهمیت حفظ آرامش در تیم، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که با پرداخت تمام مطالبات یامگا، به این اختلاف پایان دهند و از بروز حواشی بیشتر جلوگیری کنند. یکی از دلایل اصلی این تصمیم، جلوگیری از مسدود شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بوده است.آینده حرفه ای یامگا هنوز مشخص نیست، اما انتظار می رود که او به زودی به تیم آلومینیوم اراک بپیوندد. کمیته پزشکی ایفمارک هم برای بازی کردن یامگا در لیگ برتر تاییدیه صادر کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " استقلال به اختلاف با یامگا پایان داد؛ پرداخت تمام مطالبات از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×