روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "اولین صحبت‌های ابوالفضل زمانی پس از پیوستن به استقلال؛ آسمان زندگیم آبی‌تر از همیشه است! / عکس" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

اولین صحبت‌های ابوالفضل زمانی پس از پیوستن به استقلال؛ آسمان زندگیم آبی‌تر از همیشه است! / عکس

هافبک جوان و تازه وارد استقلال آرزوی کودکی اش را زندگی می کند.

طرفداری | ابوالفضل زمانی پس از پیوستن به استقلال در شبکه اجتماعی صحبت کرد.چند ساعت پیش، باشگاه استقلال به طور رسمی خرید ابوالفضل زمانی، هافبک تیم ملی جوانان را اعلام کرد. زمانی نیز پس از این انتقال در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی از احساسش گفت و با هواداران آبی صحبت کرد.سلام خدمت طرفداران عزیز استقلال کبیر؛ امروز آسمان زندگیم آبی تر از همیشه است. نمیدونم از کجا و چجوری توصیف کنم حس و حال الانم رو، فقط میتونم بگم رسیدن به آرزوی دوران کودکی شیرین ترین لحظه ای هست که یک انسان میتونه حسش کنه. روزها، ماه ها و سال ها خواب و رویای این لحظه رو میدیدم و الان خوشحالم از اینکه این خواب و رویا تعبیر شده. امیدوارم لیاقت پوشیدن این پیراهن مقدس که بر تن اسطوره هایی همچون منصورخان پورحیدری، ناصرخان حجازی و ... بوده را داشته باشم. از همینجا از اعتماد آقای جواد نکونام سرمربی محترم و جناب آقای دکتر سمیعی مدیریت محترم باشگاه استقلال تشکر می کنم و برای پوشیدن لباس پرافتخار آبی لحظه شماری می کنم. به امید قهرمانی و کسب ستاره سوم.صحبت های ابوالفضل زمانی پس از پیوستن به استقلال

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " اولین صحبت‌های ابوالفضل زمانی پس از پیوستن به استقلال؛ آسمان زندگیم آبی‌تر از همیشه است! / عکس از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×