روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "تایید کمیته انضباطی بر یک اتفاق تلخ؛ جریمه چندین باشگاه لیگ برتری که دستگاه شوک ندارند چیست؟" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تایید کمیته انضباطی بر یک اتفاق تلخ؛ جریمه چندین باشگاه لیگ برتری که دستگاه شوک ندارند چیست؟

کمیته انضباطی روز گذشته حکمی عجیب در قبال اتفاقات ورزشگاه فولادشهر و درگذشت یک هوادار ملوان در بازی این تیم مقابل ملوان اعلام کرد.

طرفداری | حکم روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات ورزشگاه فولادشهر و درگذشت یک هوادار ملوان در نوع خود جالب توجه بود. جایی که سپاهان تنها به دلیل نبود یک پزشک در محل، متحمل جریمه ای بسیار سنگین شد. بر اساس رای کمیته انضباطی، داوود رفعتی با لحاظ ماده ۹۲ این مقررات به مدت ۴ ماه محرومیت از هرگونه فعالیت در زمینه نظارت در فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در داخل کشور که یک ماه آن به مدت یکسال تعلیق می شود و باشگاه سپاهان اصفهان به پرداخت مبلغ پانزده میلیارد ریال جریمه نقدی و نیز الزام به خرید تعداد ۵ دستگاه شوک اکسترنال (AED) و تحویل آن به مرکز پزشکی ایفمارک جهت توزیع مابین پنج باشگاه ورزشی فعال در حوزه فوتبال در سطح کشور که فاقد چنین دستگاهی هستند (به تشخیص مرکز ایفمارک) با رعایت ماده ۸۹ مقررات انضباطی ظرف مدت حداکثر یک هفته از تاریخ قطعیت این دادنامه محکوم می شوند.نکته قابل توجه آنکه کمیته انضباطی در شرایطی سخن از چنین مواردی بر زبان می آورد که در رأی خود نیز خبر از ورزشگاه هایی داده که از دستگاه شوک محروم هستند؛ موضوعی که بدون شک در ادامه چالش های قابل توجهی را بدنبال دارد.گفته می شود چندین ورزشگاه ایران از دارا بودن دستگاه شوک محروم هستند و مشخص نیست که چرا کمیته انضباطی در شرایطی که این ورزشگاه ها حتی دستگاه شوک را نیز ندارند، باشگاه سپاهان که همواره یکی از باشگاه های مجهز در زمینه تجهیزات مختلف علی الخصوص تجهیزات ورزشی بوده را به این میزان قابل توجه جریمه کرده است.گویا تیم های هوادار، چادرملو، پرسپولیس و استقلال فاقد دستگاه شوک هستند. در این لیست دو باشگاه فاقد دستگاه و دو باشگاه با وجود تهیه وسیله در سال های گذشته با خرابی باتری آن روبه رو هستند. در این فقره خرابی باتری و نبود آن تفاوت زیادی ندارد.این در شرایطی است که سپاهان به دلیل آنکه علاوه بر پزشک تیم، پزشک ورزشگاه در ورزشگاه حضور نداشته و صرفاً چندین پزشکیار در ورزشگاه حضور داشته اند، متحمل چنین جریمه ای شده است.سوال اینجاست که آیا با حکم صادره، باید شاهد آرای سنگین در خصوص باشگاه هایی که فاقد دستگاه شوک هستند باشیم، یا حساب سپاهان با بقیه باشگاه ها جداست؟!

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تایید کمیته انضباطی بر یک اتفاق تلخ؛ جریمه چندین باشگاه لیگ برتری که دستگاه شوک ندارند چیست؟ از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×