روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "محمد خدابنده‌لو: با شایستگی در دربی پیروز شدیم؛ یاسین سلمانی مورد توجه گاریدو نیست؟ قبول ندارم!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

محمد خدابنده‌لو: با شایستگی در دربی پیروز شدیم؛ یاسین سلمانی مورد توجه گاریدو نیست؟ قبول ندارم!

هافبک پرسپولیس، تیمش را مستحق پیروزی در دربی دانست.

طرفداری | در دربی ۱۰۴ زمانی برای بازی به هافبک جوان پرسپولیس نرسید.محمد خدابنده لو پس از پیروزی ۱-۰ پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ تهران گفت:بازی خوبی بود. ما مستحق سه امتیاز بودیم و به آن رسیدیم.وی درباره برتری در ورزشگاه امام خمینی اراک که پیش از این برای پرسپولیس خوش یمن نبوده است، اظهار داشت:خدا را شکر پرسپولیس نشان داده است به این چیز ها اعتقادی ندارد. خیلی خوشحالیم که در این زمین برنده شدیم تا خیلی از حرف و حدیث ها را تمام کنیم.خدابنده لو در مورد قرار نگرفتن در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز خاطر نشان کرد:این تصمیم مربی است. مهم این است که بردیم. ما بازیکنان زیادی داریم و بازی کردن در این تیم سخت است، اما ان شاءالله در بازی های آینده بازی کنم.هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به وضعیت یاسین سلمانی و سعید صادقی که گفته می شود مورد توجه گاریدو نیستند، تصریح کرد:اینطور نیست؛ تصمیم گیرنده سرمربی است، اما آنطور که می گویید، نیست و رابطه سرمربی با آنها خوب است. سعید و یاسین هر دو مصدوم بودند. هنوز ۲۵ هفته (به پایان لیگ) مانده است و قطعاً به اینها هم فرصت می رسد. تیم ما نفرات زیاد دارد، اما مطمئنم به آنها بازی خواهد رسید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " محمد خدابنده‌لو: با شایستگی در دربی پیروز شدیم؛ یاسین سلمانی مورد توجه گاریدو نیست؟ قبول ندارم! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×