روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "مدافع پرسپولیس به آمار شهاب زاهدی رسید" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

مدافع پرسپولیس به آمار شهاب زاهدی رسید

حسین کنعانی در بازی برابر استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، دو مدافع وسط پرسپولیس یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی زادگان دو پنالتی زن اصلی سرخ ها هستند و همین موضوع باعث شده آنها فرصت های خوبی برای گلزنی به دست بیاورند .کنعانی که در بازی با استقلال خوزستان برای جبران اشتباهاتش به آب و آتش می زد، پشت ضربه پنالتی ایستاد تا با زدن گل اول، پرسپولیس را به مسیر کامبک رویایی ببرد.کنعانی با خونسردی تمام توپ را درون دروازه فرزین گروسیان جای داد تا ششمین گل فصل خود را به ثمر برساند. جالب اینکه کنعانی در دور رفت هم از روی نقطه پنالتی به استقلال خوزستان گل زده بود.او با این گل در جدول گلزنان ۶ گله شد و کنار شهاب زاهدی، مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس که با ۶ گل زده پرسپولیس را ترک کرد قرار گرفت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " مدافع پرسپولیس به آمار شهاب زاهدی رسید از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×