روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "سحرخیزان: با اشتباه بچگانه به استقلال باختیم" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

سحرخیزان: با اشتباه بچگانه به استقلال باختیم

مهاجم تیم فوتبال گل گهر تیمش را در مصاف با استقلال لایق نتیجه بهتری از شکست می داند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجانف سه شنبه شب پس از شکست مقابل استقلال اظهار داشت: ما می دانستیم بازی سختی مقابل استقلال داریم. در نیمه اول بازی را هجومی شروع کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم، ولی با یک اشتباه بچگانه گل خوردیم. شرمنده هواداران سیرجان هستیم و چیزی برای گفتن نداریم و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.وی افزود: خیلی خوشحالم در گل گهر حضور دارم چون این تیم سابقه خیلی خوبی دارد. من در اینجا از همه مجموعه باشگاه تشکر می کنم که من را حمایت کردند تا بتوانم در ترکیب اصلی بازی کنم و امیدوارم بتوانم روزی این حمایت را جبران کنم.مهاجم گل گهر سیرجان در خصوص وضعیت خود در فصل بعد، گفت: به نظر من سوال خوبی نیست چون من تمرکزم روی تیم است. قطعا بعد از فصل من به این موضوع فکر خواهم کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " سحرخیزان: با اشتباه بچگانه به استقلال باختیم از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×