روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "عباسیان: بازی در اکباتان حق مسلم ماست" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

عباسیان: بازی در اکباتان حق مسلم ماست

معین عباسیان اعتقاد دارد که پیکان در هفته پایانی باید در ورزشگاه خانگی به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان، مدافع باتجربه پیکان، بعد از تساوی مقابل فولاد خوزستان در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاس داد و درباره شرایط دیدار با فولاد خوزستان و تغییر ورزشگاه در بازی با استقلال صحبت کرد.معین عباسیان درباره شرایط بازی پیکان مقابل فولاد گفت: هفته های پایانی لیگ بازی ها خیلی حساس است مخصوصا با شرایطی که امسال جدول دارد، تیم های پایین میجنگند که حداقل امتیاز را بگیرند و ما هم می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت، اول به گل رسیدیم اما غافلگیر شدیم و خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی با تلاش بازیکنان تک امتیاز را بگیریم و جای شکرش باقی است.ویدئو: 334086او درباره شرایط تغییر ورزشگاه بازی با استقلال گفت: به نظر من که این یک مسئله واضح است که حق داریم از استادیوم خودمان استفاده کنیم و صد در صد در ورزشگاه پاس قوامین به میدان خواهیم رفت، این حق مسلم ماست.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " عباسیان: بازی در اکباتان حق مسلم ماست از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×