روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "شاه محمدی: بازگشت گولسیانی خیلی کمک کرد" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

شاه محمدی: بازگشت گولسیانی خیلی کمک کرد

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم شنبه شب راحت برنده شده و جشن قهرمانی می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص پیروزی خارج از خانه این تیم مقابل شمس آذر قزوین گفت: برد بسیار مهم و باارزشی بود. جدا از بیست دقیقه ای که تمرکزشان را از دست دادند و گل مساوی را خوردند بازیکنان پرسپولیس در بقیه دقایق عالی بازی کردند و تمرکز داشتند تا جشن قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و یکی از شیرین ترین نتایج پرسپولیس رقم بخورد.شاه محمدی درباره این بازی گفت: بازگشت گولسیانی خیلی به پرسپولیس و خط دفاعی کمک کرد .او تمام سرها را بالاتر از سرزن های تیم میزبان زد.او درباره بازی شنبه شب مقابل مس هم گفت: پرسپولیس حتماً در بازی آخر با حمایت هواداران خودش در ورزشگاه آزادی پیروز می شود. اوسمار و بازیکنان پرسپولیس آنقدر حرفه ای هستند که مثل استقلال و سرمربی اش اشتباه نکنند و در هر بازی بدون حاشیه و بدون توجه به نتایج و بازی رقیب همه حواس شان فقط به بازی تیم خودشان باشد. به نظرم پرسپولیس با تمام تمرکز حتماً با حمایت هوادارانش برنده شده و جشن قهرمانی می گیرد.بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه کیفیت مقابل مس رفسنجان هم گفت: تیم نویدکیا تیم بدی نیست .مس در جام حذفی موفق به حذف تراکتور و استقلال شد و نشان داد تیم تاکتیکی و خوبی محسوب می شود که فوتبال را هجومی بازی می کند اما معتقدم پرسپولیس با نقشه اوسمار و راهکار این مربی باهوش و کاربلد با ارائه یک بازی منطقی با حمایت یک ورزشگاه پر از تماشاگر حتماً با سه گل اختلاف برنده و قهرمان خواهد شد.شاه محمدی گفت: نکته مهم این است که پرسپولیس با کمترین صدرنشینی در طول فصل به عنوان قهرمانی خواهد رسید که نشان می دهد بازیکنان و اوسمار از چه شخصیت بالایی برای قهرمانی برخوردارند.پیشکسوت پرسپولیس از نقش سیدجلال حرف زده و تأکید می کند: سیدجلال در طول بازی با تیم قزوینی بارها از روی نیمکت تیمش بلند شد و بازیکنان را راهنمایی کرد که فکر می کنم این نکته را باید در پرسپولیس به فال نیک گرفت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " شاه محمدی: بازگشت گولسیانی خیلی کمک کرد از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×