روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "سپاهان-شمس‌آذر: جنجالی‌ترین بازی نیم‌فصل در آرامش" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

سپاهان-شمس‌آذر: جنجالی‌ترین بازی نیم‌فصل در آرامش

جدال شاگردان مورایس و سعید دقیقی برخلاف نیم فصل اول این بار در آرامش عجیبی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر به عنوان شگفتی ساز این فصل در آخرین ایستگاه لیگ بیست و سوم در اصفهان مهمان سپاهان اصفهان خواهد بود. جایی که سعید دقیقی البته امیدوار است با لغزش احتمالی ملوان و تکرار موفقیت برابر مورایس، جایگاه پنجمی را از آن خود کند.این بازی در شرایطی این بار در هفته پایانی بدون هیجان خاصی دنبال می شود که بازی رفت دو تیم از بالاترین اهمیت برخوردار شده بود و با حواشی و هیجان خاصی دنبال شد. شرایط رقابتی سپاهان با استقلال و پرسپولیس در بالای جدول و در شرایطی که همچنان از شانس قهرمانی برخوردار بود از یک سو و از سوی دیگر تلاش شمس آذر برای قربانی کردن یکی دیگر از مدعیان باعث شد تا این بازی را بتوان یکی از کیفی ترین جدال های این فصل نامید.در آن بازی ابتدا به واسطه مشکلات قراردادی باشگاه سپاهان قرار بود چند تن از ستاره های این تیم بازی نکنند و در آخرین لحظه اما از سوی فدراسیون فوتبال مجوز آنها صادر شد. این در حالی بود که شمس آذر علی رغم حضور تمامی ستاره های تیم حریف موفق شد در نیمه اول خصوصا یک نمایش تهاجمی با ایجاد موقعیت های فراوان شکل دادند که اگر روز خوب پیام نیازمند نبود، فاجعه ای بزرگ در انتظار شاگردان مورایس می شد متصور بود. با این حال شمس آذر با حفظ تک گل ارزشمند خود در این بازی بزرگ، توانست سپاهان مدعی را با شکست از قزوین بدرقه کند.این دیدار البته با حواشی زیادی هم همراه بود و خصوصا نیمکت و کادر سپاهان بارها با اعتراض به داور در نهایت با کارت قرمز نیز مواجه شدند.اکنون اما شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. سپاهان از جایگاه سومی خود مطمئن است و در هفته پایانی از انگیزه خاصی نیز برخوردار نیست. شاید برای شمس آذر اما احتمال حضور در جایگاه پنجمی و شکست دوباره سپاهان رؤیای بزرگی محسوب شود که در این بازی آن را دنبال می کند.با این حال زوج رویایی سعید دقیقی به عنوان سرمربی و شهاب زندی به عنوان مدیرعامل جوان این باشگاه، یک فصل بیادماندنی را برای شمس آذر و قزوینی ها شکل داد. فصلی که آنها علی رغم هزینه های کمتر نسبت به دیگر رقبا، با برنامه ریزی مناسب در سودآوری نیز موفق عمل کرده و اکنون با تثبیت جایگاه ششمی خود، چشم به یک پله بالاتر نیز دارند. باید دید 90 دقیقه پایانی برای این تیم به چه شکل همراه خواهد شد و آیا آنها قادر خواهند بود به شگفتی سازی خود ادامه دهند و یکی دیگر از بالانشین های جدول را به صورت رفت و برگشت شکست دهند یا خیر.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " سپاهان-شمس‌آذر: جنجالی‌ترین بازی نیم‌فصل در آرامش از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×