روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "صفایی داور حساس‌ترین بازی لیگ یک" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

صفایی داور حساس‌ترین بازی لیگ یک

یکی از حساس ترین بازی های این هفته جدال شاهین بندرعامری و چادرملو خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم با شرایط متفاوت اما هدف مشترک کسب نتیجه در این جدال.شاهین بندرعامری که در منطقه سقوط قرار دارد امیدوار است با تدابیر مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی و استقلال به نتیجه مدنظر دست یافته و از سوی دیگر سعید اخباری و شاگردانش برای پایان دادن به ماجرای صعود، چشم به امتیازات این بازی دوخته اند تا شرایط برای شیرین ترین تجربه فوتبالی را به سرانجام برسانند.پیش از این جدال اما مهم ترین حاشیه مربوط به قضاوت بازی بود؛ جایی که بعد از گمانه زنی در خصوص داور بازی، اعضای چادرملو نسبت به داور گزینه بازی معترض شده و موضع گیری کردند و آن را به تیم حریف منتسب دانستند. با این حال در نهایت کمیته داوران برخلاف پیش بینی نماینده یزد، علی صفایی را برای قضاوت این بازی مهم انتخاب کرد.اما شاهین بندرعامری نیز که آخرین امیدهای خود برای بقا را دنبال می کند چشم به امتیازات بازی دوخته است. آنها مدعی هستند که برخلاف موضع گیری رقیب آنها هیچ ارتباطی با حواشی فوتبال ندارند و بحث رقیب نیز در جهت برهم زدن تمرکز آن بوده که قطعا بی نتیجه خواهد بود. این تیم در بازی حساس مقابل چادرملو تنها چشم به قضاوتی بدون دردسر و حاشیه و جانبدارانه دارد و امیدوار است صفایی شرایطی خوب در این بازی با سوت های خود پشت سر بگذارد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " صفایی داور حساس‌ترین بازی لیگ یک از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×