روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "مهاجم استقلال بند فسخ را فعال نمی‌کند" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

مهاجم استقلال بند فسخ را فعال نمی‌کند

مهاجم آرژانتینی استقلال علاقه مند است در لیگ بیست و چهارم نیز پیراهن این تیم را بر تن کند.

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو مهاجم باتجربه استقلالی ها که در فصل گذشته یکی از نفرات تاثیرگذار این تیم بود، یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد و احتمالا به کار خود ادامه خواهد داد.در قرارداد دو ساله بلانکو با مسئولان استقلال بندی وجود دارد که با پرداخت مبلغی می تواند یکطرفه قرارداد را فسخ کرده وجدا شود اما این مهاجم آرژانتینی علاقه مند است به کارش در استقلال ادامه بدهد و در صحبتی که با مدیران باشگاه داشته این مسئله را اعلام کرده است.بلانکو در فصلی که گذشت در خط حمله عملکرد خوبی داشت و بی شک ادامه حضور او در استقلال خواسته هواداران هم هست. خود این بازیکن هم از حضور در استقلال رضایت دارد و احتمالا به زودی و با شروع تمرینات آبی ها برای فصل شاهد سفرش به تهران خواهیم بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " مهاجم استقلال بند فسخ را فعال نمی‌کند از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×