روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تکل سیاوش روی پای علیمنصور (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تکل سیاوش روی پای علیمنصور (عکس)

پیش از ظهور نام فولاد در خوزستان، تیمی با نام جنوب به عنوان قطب قرمز در اهواز به فعالیت مشغول بود.

به گزارش ورزش سه، عکسی که مشاهده می کنید مربوط به سال ۱۳۷۳ (۳۰ سال پیش) است که در چارچوب رقابت های لیگ، جنوب اهواز میزبان استقلال بود؛ مسابقه ای با حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تختی اهواز که حساسیت خاصی برای جنوب داشت.اگر آنها موفق نمی شدند استقلال را در این بازی شکست بدهند، به دسته پایین تر سقوط می کردند که همین اتفاق هم افتاد و بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا اتفاقی تلخ برای نماینده اهواز در بالاترین سطح رقابت های فوتبال در آن زمان رخ بدهد.در این تصویر سیاوش بختیاری زاده، کاپیتان و همه کاره تیم جنوب، تکل خشنی روی پای علیرضا منصوریان بسته و قصد دارد توپ آدیداس مدل تانگو را از مقابل پای ستاره آبی ها و کفش دیادورایش دور کند.بختیاری زاده که سابقه حضور در تیم شاهین اهواز را هم داشت، پس از جنوب، چند سالی پیراهن تیم فولاد را به تن کرد و اولین کاپیتان این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران شد. او یک گل تاریخی هم با لباس جنوب به دروازه استقلال از روی ضربه کاشته در کارنامه خود دارد.جنوب در همین سال ها جای خود را به فولاد داد تا این کارخانه معظم به سرمایه گذاری در فوتبال بپردازد و تبدیل به یکی از قطب های فوتبال ایران بشود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تکل سیاوش روی پای علیمنصور (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×