روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "لیموچی: با افتخار پرسپولیسی‌ام! | ورزش سه" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

لیموچی: با افتخار پرسپولیسی‌ام! | ورزش سه

ویدیویی از مهدی لیموچی منتشر شده که به تیم پرسپولیس ابراز علاقه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نام هایی که پیرامون پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی مطرح می شود، مهدی لیموچی، بازیکن جوان و بااستعداد آلومینیوم اراک است.ویدیویی از مهدی لیموچی در فضای مجازی منتشر شده که او با صراحت از علاقه اش به پرسپولیس صحبت می کند. لیموچی در شهرستان خود یعنی کازرون در یک مراسم مذهبی شرکت کرده است.او در این ویدیو می گوید با افتخار پرسپولیسی است و در جواب مجری که می پرسد اگر از استقلال رقم بیشتری پیشنهاد داشته باشد، کدام تیم را انتخاب می کند می گوید انتخابش پرسپولیس است.باید دید لیموچی ۲۴ساله که با استعدادش مورد توجه قرار گرفته چه سرنوشتی در نقل و انتقالات خواهد داشت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " لیموچی: با افتخار پرسپولیسی‌ام! | ورزش سه از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×