روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "بوژوویچ: از سال قبل بهتر خواهیم بود" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

بوژوویچ: از سال قبل بهتر خواهیم بود

بوژوویچ از هواداران استقلال خوزستان می خواهد که صبور باشند و مطمئنا این تیم نتایج بهتری کسب خواهد کرد .

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ بوژوویچ، سرمربی مونته نگرویی جدید استقلال خوزستان در حاشیه اردوی این تیم در شهر کرد گفت: به طور کلی شرایط کلی را خوب ارزیابی می کنم. زمین و آب و هوا نسبت به اهواز خوب است.بوژوویچ ادامه داد: من خوشبین هستم که شرایط مان از سال گذشته بهتر باشد. البته چند بازیکن باید به مجموعه ما اضافه بشوند و فکر می کنم با تیم های دیگر در لیگ برتر بتوانیم رقابت خوبی داشته باشیم.این سرمربی خطاب به هواداران شان گفت: من امیدوار هستم که بازیکنان خوبی جذب کنیم اما خواهشم از هواداران این است که بیشتر صبور باشند و مطمئن باشند که ما قطعا شرایط خوبی را رقم خواهیم زد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " بوژوویچ: از سال قبل بهتر خواهیم بود از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×