روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تونل افتخار استقلالی‌ها برای مربی مونتگرویی! (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تونل افتخار استقلالی‌ها برای مربی مونتگرویی! (عکس)

بازیکنان استقلال خوزستان استقبال جالبی از سرمربی جدید خود داشتند.

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین جلسه تمرینی تونل افتخاری را برای سرمربی مونتگرویی خود و دو دستیاری که همراه اش در ایران حضور پیدا کردند تشکیل دادند و از آنها استقبال کردند.میودراگ بوژوویچ جانشین سیروس پورموسوی شد و در لیگ بیست و چهارم هدایت استقلال خوزستان را برعهده داشت و بازیکنان این تیم سعی کردند با جوی صمیمانه خیلی زود این مربی را همراه خود کنند و این مرد باتجربه در جریان تمرین با ارتباط صمیمانه متقابل شرایط جوی جالبی را ایجاد کرد.استقلال خوزستان بعد از بقا در هفته پایانی لیگ برتر به دنبال این خواهد بود تا در لیگ جدید کارشان به اما و اگر نکشد و با خیال آسوده تری امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر و حتی حضور در میانه جدول به دست آوردند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تونل افتخار استقلالی‌ها برای مربی مونتگرویی! (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×