روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "نقش و پست جدید ستاره سابق تیم ملی" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

نقش و پست جدید ستاره سابق تیم ملی

حسین کعبی و امیر خلیفه اصل ستاره های سابق فوتبال خوزستان روی نیمکت تیم آبی پوش جنوب خواهند نشست.

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال خوزستان در شهرکرد دنبال می شود و بوژوویچ سرمربی مونته نگرویی از امروز تمرینات شاگردانش را نظاره می کند.این سرمربی مونته نگرویی را دو مربی هموطنش همراهی می کنند و البته امیر خلیفه اصل سرمربی فصل قبل شهرداری ماهشهر، حسین کعبی مربی فصل قبل فولاد خوزستان، علی خوش ذات سرمربی سابق استقلال اهواز و رضا باقری نیا مربی سابق فولاد و استقلال خوزستان چهار عضو خوزستانی این تیم هستند.مدیران این باشگاه در حل رایزنی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هستند و هنوز هیچ بازیکنی به خدمت این تیم در نیامده است، از فصل قبل ساویو روبرتو و محمود مطلق زاده قرارداد خود را تمدید کرده اند.احتمالا روزهای آینده برای این تیم خوزستانی در زمینه نقل و انتقالات شلوغ است و مدیران این تیم سعی دارند تا از نیروهای بومی شاغل در لیگ برتر و لیگ یک به خدمت بگیرند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " نقش و پست جدید ستاره سابق تیم ملی از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×