روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تاثیر آب و هوای آرژانتین روی ستاره استقلال! (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تاثیر آب و هوای آرژانتین روی ستاره استقلال! (عکس)

بلانکو با ظاهری متفاوت در تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ورزش سه، گوستاوو بلانکو بعد از مدت ها در تمرین استقلال حاضر شد و با مدل موی جالبی که داشت مورد توجه افراد حاضر در تمرین استقلال قرار گرفت.بلانکو بعد از پایان لیگ به کشورش سفر کرده بود و بعد از بیشتر از یک ماه دوری از استقلال امروز در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کرد و دقیقا مانند آخرین باری که به کشورش رفته بود با مدل موی متفاوت در تمرینات حاضر شد.گوستاوو بلانکو یکی از بازیکنانی است که جواد نکونام اعتقاد ویژه ای به او دارد و امیدوار است که با توجه به اینکه از ابتدای فصل بدنسازی او را در اختیار دارد با بهترین ورژن این ستاره آرژانتینی لیگ را آغاز کند.بلانکو بعد از تعطیلات نیم فصل در فصل گذشته عملکرد بهتری داشت و تحت تاثیر تمرینات و برنامه های بدنسازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته بود و همین مسئله می تواند خیال کادرفنی استقلال را برای درخشش این بازیکن راحت کند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تاثیر آب و هوای آرژانتین روی ستاره استقلال! (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×