روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "پرسپولیس با کامیون تصادف می‌کند!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پرسپولیس با کامیون تصادف می‌کند!

برنامه کامل پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم نکات جالبی را در خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی لیگ بیست و چهارم در حالی برگزار شد که هواداران پرسپولیس از میزبانی در هفته پایانی لیگ برتر مسرور و خوشحال هستند و آماده هفدهمین قهرمانی خود در لیگ سراسری می شوند اما اوضاع چندان برای سرخپوشان جالب هم نیست.پرسپولیس که کادرفنی خود را تغییر داده و با کارلوس گاریدو پای به لیگ برتر خواهد گذاشت، در همان شروع لیگ برتر شش هفته جهنمی را پیش رو خواهد داشت که شاید عبور سالم از آن کار هر تیمی نباشد.خوان کارلوس که چهار بازیکن اصلی خود را از دست داده و با دشواری خاصی برای شروع کار مواجه است، در شرایطی لیگ را آغاز خواهد کرد که علاوه بر حریفان سخت، امتیاز میزبانی در استادیوم آزادی را هم نخواهد داشت.این قرعه تیم پرسپولیس است:هفته اول: پرسپولیس - ذوب آهنهفته دوم: تراکتور - پرسپولیسهفته سوم: پرسپولیس - فولادهفته چهارم: گل گهر - پرسپولیسهفته پنجم: پرسپولیس - آلومینیومهفته ششم: استقلال - پرسپولیسهفته هفتم: پرسپولیس - چادرملوهفته هشتم: ملوان - پرسپولیسهفته نهم: پرسپولیس - شمس آذرهفته دهم: اس خوزستان - پرسپولیسهفته یازدهم: پرسپولیس - نساجیهفته دوازدهم: سپاهان - پرسپولیسهفته سیزدهم: پرسپولیس - مسهفته چهاردهم: پرسپولیس - خیبرهفته پانزدهم: هوادار - پرسپولیس* عملیات دشوار پرسپولیس در شش هفته اول ابتدایی لیگ برتر خواهد بود. آنها ابتدا با شگفتی ساز فصل گذشته، ذوب آهن، دیدار خواهند کرد که با محمد ربیعی خود را تقویت کرده و با شرایط بهتری پای به لیگ برتر خواهد گذاشت.* هفته دوم دیدار حیثیتی پرسپولیس با تراکتور خواهد بود و قرمزها باید در استادیوم یادگار رودرروی تراکتور قرار بگیرند. جالب اینکه تیم پرسپولیس در لیگ نوزدهم در هفته دوم بازی خود را به تراکتور واگذار کرده بود.* هفته سوم و چهارم سرخ پوشان با دو سرمربی پرسپولیسی، یحیی گل محمدی و مهدی تارتار، دیدار خواهد کرد که این دو چهره، انگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس و نمایش توانایی خود به هواداران این تیم خواهند داشت.* هفته پنجم آلومینیوم اراک حریف پرسپولیس شده که تنها باخت اوسمار را در ایران به او تحمیل کرد و می توانست یک تنه جام قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد.* هفته ششم، استقلال، حریف پرسپولیس است. تیمی که سال گذشته اجازه پیروزی به تیم یحیی و اوسمار را نداد و حالا با تیم تقویت شده وارد دربی خواهد شد. تقابل رامین رضاییان با پرسپولیس دیدنی خواهد بود.* پرسپولیس در هفته دوازدهم دیدار سختی را با سپاهان خواهد داشت که در نیم فصل دوم هفته بیست و هفتم خواهد بود که باتوجه به نزدیکی تا پایان فصل، از حساسیت بیشتری هم برخوردار می شود.* سرخپوشان در سه هفته پایانی نیم فصل اول، سه بازی برابر مس، خیبر و هوادار در تهران خواهند داشت و دور برگشت نیز میزبان هفته پایانی خواهند بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پرسپولیس با کامیون تصادف می‌کند! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×