روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تبریزی فصل آینده در یک تیم جدید" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تبریزی فصل آینده در یک تیم جدید

مهاجم باتجربه فصل گذشته آلومینیوم اراک قراردادش با این باشگاه را تمدید نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی که پس از دوران موفق در گل گهر سیرجان و نمایش موثری که در لیگ بیست و دوم با پنج گل و پنج پاس گل داشت، شاگرد سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک شد و تا هفته یازدهم نیز مهره ثابت آلومینیوم اراک در تمام مسابقات محسوب می شد، اما بدشانسی کاری کرد تا نتواند تیمش را همراهی کند و در هفته های پایانی دوباره به جمع هم تیمی هایش بازگشت ولی او فصل آینده در تیمی غیر از ایرالکو به میدان خواهد رفت.مهاجم پیشین استقلال و ذوب آهن در هفته های پایانی فصل گذشته از بند مصدومیت رهایی پیدا کرد و همراه با آلومینیوم به تمرینات انفرادی و بعضا گروهی پرداخت تا آماده فصل جدید شود، اما بعید به نظر می رسد کارش را در جمع اراکی ها دنبال کند.مرتضی تبریزی که قرارداد یک ساله با آلومینیوم اراک داشت، آن را تمدید نکرده و با این شرایط فصل آینده برای یک باشگاه جدید به میدان خواهد رفت.جدایی احمد گوهری، مهدی لیموچی و علیرضا نقی زاده از آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی قطعی شده و مرتضی تبریزی هم باید به این جمع اضافه کرد که قصد دارد برای تیم دیگری بازی کند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تبریزی فصل آینده در یک تیم جدید از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×