روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "بازی دوستانه استقلال تماشاگر ویژه و مهمی داشت" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

بازی دوستانه استقلال تماشاگر ویژه و مهمی داشت

فرماندار ارزروم تماشاگر ویژه دیدار دوستانه استقلال و استانبول اسپور بود.

به گزارش "ورزش سه"، در سومین روز از اردوی استقلال در شهر ارزروم آبی پوشان به مصاف تیم استانبول اسپور رفتند و این مسابقه مهمان ویژه ای داشت و فرماندار ارزروم این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.در حاشیه این دیدار فرماندار شهر ارزروم ترکیه ضمن دیدار با اعضای تیم استقلال و ابراز خوشحالی از حضور این تیم در ترکیه گفت: ابتدا به شما خوش آمد می گویم. امیدوارم در این شهر به شما خوش بگذرد. با کنسولگری ایران صحبت کرده ایم و امیدوارم بتوانیم در آینده همکاری های بیشتری با هم داشته باشیم.جواد نکونام هم ضمن تشکر از فرماندار ارزروم، گفت: امیدوارم با توجه به امکانات خوبی که در اینجا هست، بتوانیم در آینده هم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " بازی دوستانه استقلال تماشاگر ویژه و مهمی داشت از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×