روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "منطقه امنِ فلاح در یک جای جدید! (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

منطقه امنِ فلاح در یک جای جدید! (عکس)

بازیکن جدید چادرملو نخستین بازی خود برای این تیم را مقابل ذوب آهن انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان پس از صعود تاریخی از لیگ دسته اول، نخستین و تنها خرید لیگ برتری خود را به محمدحسین فلاح بازیکن چپ پای فصل گذشته پیکان اختصاص داده و در کنار آن یک مهاجم سوری هم به خدمت گرفته که دیروز با وجود چنین شرایطی در بازی تدارکاتی برابر ذوب آهن به تساوی دست پیدا کرد.محمدحسین فلاح که تجربه حضور در استقلال را داشته و طی سه سال اخیر در پیکان عضویت داشته و یکی از مهره های کلیدی خودروسازان محسوب می شد، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و از بین پیشنهاداتش چادرملو اردکان را انتخاب کرد تا شرایط بهتری برای پیشرفت و درخشش به دست بیاورد.این بازیکن ۲۴ ساله که در فصل اخیر لیگ برتر ۲۴ بازی برای پیکان انجام داد و توانست ۴ گله مهم مقابل سپاهان (۲ بار)، ملوان انزلی و هوادار تهران به ثمر رساند، دیروز برای نخستین بار با پیراهن باشگاه جدیدش در دیدار تدارکاتی برابر ذوب آهن به میدان رفت و اجازه نداد از سمت او تیم حریف به گل برسد.فلاح که توانایی بازی در پست های دفاع و وینگر چپ را دارد، دیروز تنه به تنه با خریدهای جدید ذوب آهن ازجمله پدرام قاضی پور، هم پستی خود شد که در نهایت جدال دو تیم بدون گل پایان یافت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " منطقه امنِ فلاح در یک جای جدید! (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×