روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "این دو بازیکن، ستون‌های دفاعی استقلال در لیگ ۲۴!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

این دو بازیکن، ستون‌های دفاعی استقلال در لیگ ۲۴!

آرمین سهرابیان و روزبه چشمی نقش ویژه ای در ساختار دفاعی استقلال خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال با بهترین کیفیت در حال پیگیری است و ستاره های تاثیرگذار این تیم بدون مصدومیت و مشکل خاصی آماده حضور در لیگ بیست و چهارم می شوند.آرمین سهرابیان و روزبه چشمی دو بازیکن تاثیرگذار استقلال هستند که در لیگ پیش رو علاوه بر اینکه در فاز دفاعی نقش تاثیرگذاری دارند و استحکام خاصی به خط دفاعی استقلال می دهند مسئولیت بازی سازی از نیمه زمین خودی را هم برعهده دارند و شروع حملات آبی ها توسط این دو بازیکن انجام داده خواهد شد.هر دو بازیکن قدرت سرزنی بالایی دارند و اما قابلیت ویژه ای که آنها دارند و در فاز دفاعی تفاوت ایجاد می کند، کاملا نسبت به همدیگر متفاوت است؛ روزبه علاقه خاصی به تاثیرگذاری روی توپ های اول و تخریب بازی حریف دارد و آرمین سهرابیان به خوبی فضای پشت سر بازیکنان دیگر را پوشش می دهد و این اتفاق مکمل چشمی خواهد بود تا با جسارت بیشتری در میدان حرکت کند.سهرابیان مدافع پوششی خوبی است که فضای پشت سر مدافع چپ، مدافع کناری و گاهی اوقات هافبک دفاعی را پوشش می دهد و جسارت بیشتری به همبازیان خود می دهد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " این دو بازیکن، ستون‌های دفاعی استقلال در لیگ ۲۴! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×