روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "دروازه‌بان گل‌گهر، خرید جدید استقلالی‌ها" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

دروازه‌بان گل‌گهر، خرید جدید استقلالی‌ها

امیرحسین نیک پور دروازه بان جوان گل گهر به استقلال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین نیک پور دروازه بان ۲۲ ساله فصل گذشته گل گهر سیرجان با عقد قراردادی ۳ ساله به استقلال پیوست و فصل آینده در کنار محمدرضا خالدآبادی و سیدحسین حسینی اسکواد گلری استقلال را تشکیل خواهد داد.استقلالی ها در این فصل ودران کیوسفسکی و سینا سعیدی فر را هم در اختیار داشتند که با اعلام فرشید سمیعی با این دو بازیکن برای جدایی توافقاتی انجام شده و سال آینده در استقلال حضور نخواهند داشت.با پیوستن نیک پور به استقلال به نظر می رسد که استقلالی ها توافقات مثبتی با گلر اهل بوسنی داشتند و مشکلی برای جدایی این دروازه بان از استقلال وجود نخواهد داشت.او پیش از گل گهر، در تیم سپاهان حضور داشته، سابقه ملی در رده های نوجوانان، جوانان و امید را هم در کارنامه خود دارد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " دروازه‌بان گل‌گهر، خرید جدید استقلالی‌ها از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×