روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "نبی: تاج بزرگواری کرد که از استقلال عذر خواست" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

نبی: تاج بزرگواری کرد که از استقلال عذر خواست

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به عذرخواهی مهدی تاج از باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، روز یکشنبه و پس از مراسم برترین های فوتبال ایران در فصل گذشته در گفتگویی با خبرنگاران عنوان کرد که بهتر بود در این مراسم از این باشگاه به دلیل اشتباه داور در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان که منجر به از دست رفتن قهرمانی آبی ها شد، دلجویی شود.مهدی تاج که روز گذشته در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود، در بخشی از صحبت های خود از باشگاه استقلال عذرخواهی کرد و گفت تصمیم کمک داور دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان می توانست سرنوشت قهرمان لیگ را تغییر بدهد.مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، امروز در گفتگویی در خصوص عذرخواهی مهدی تاج به دلیل اشتباه داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته و از دست رفتن قهرمانی آبی پوشان صحبت کرد و گفت: اولاً بزرگی تاج بود که عذرخواهی کرد. باید فرهنگ عذرخواهی در کشور ما نهادینه شود. اگر چه این موضوع ارتباط مستقیمی به تاج نداشت، بزرگی کرده و عذرخواهی کرد.نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم این فرهنگ بیشتر در کشور جا بیفتد تا دوستان در هر سطحی که در ورزش هستند قدم هایشان مثبت باشد. در آن بازی، سیستم کمک داور ویدیویی نبود و اشتباه داوری رخ داد. تاج هم بزرگی کرد و عذرخواهی کرد.نبی با اشاره به اشتباهات داوری گفت: در یورو 2024 که آلمان میزبان بود، در بازی این تیم برابر اسپانیا اشتباه داوری نبود تیم ملی این کشور به مرحله بعد صعود می کرد. اشتباهات داوری در همه جا هست. امیدوارم سیستم VAR در فوتبال زودتر استفاده شود.نبی تاکید کرد: البته تنها دستگاه VAR خالی به درد نمی خورد و داوران باید در این بخش آموزش ببینند. هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال و کمیته داوران، بخش آموزش را راه اندازی کرده اند و امیدوارم در فصل جاری شاهد مشکلات کمتری باشیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " نبی: تاج بزرگواری کرد که از استقلال عذر خواست از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×