روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "کیت جدید گل‌گهر: همیشگی! (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

کیت جدید گل‌گهر: همیشگی! (عکس)

تیم گل گهر سیرجان از پیراهن های جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله دو ساعت تا اولین بازی لیگ بیست و چهارم، باشگاه گل گهر سیرجان از البسه جدید خود رونمایی کرد که در آن سه پیراهن برای فصل جدید تعیین شده است.گل گهر همچون فصول قبلی از رنگ سرمه ای برای پیراهن اول استفاده کرده است. طراحی لباس اول تیم سیرجانی هم تقریبا مشابه چیزی است که در فصول گذشته آمده است.این باشگاه در توصیف پیراهن جدید خود نوشت: کیت های جدید گل گهر برای فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال ایران، به مانند چند فصل گذشته به پاس احترام به هنر بی نظیر و جهانی دختران و زنان سیرجانی با استفاده از نقوش گلیم شیرکی پیچ طراحی شده است.برای کیت دوم و سوم این تیم از لباس سفید و فیروزه ای استفاده خواهد کرد که کیت دوم در دیدار با استقلال، استقلال خوزستان و… احتمالا بر تن بازیکنان تیم خواهد رفت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " کیت جدید گل‌گهر: همیشگی! (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×