روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "اتفاق عجیب: استقلال در قزوین بلانکو در تهران" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

اتفاق عجیب: استقلال در قزوین بلانکو در تهران

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی، غایب بزرگ استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو و بلانکو مهاجم آرژانتینی فصل گذشته استقلال که از نظر کیفی توجه هواداران این تیم را به خود جلب کرده و امسال نیز در اسکواد آبی ها حضور دارد، قادر نیست در مسابقه فردا مقابل شمس آذر حضور داشته باشد.موضوع بلانکو به عدم ثبت قرارداد او در سازمان لیگ باز می گردد که البته مشکل او متفاوت با مسئله ای است که برخی از باشگاه ها با سازمان لیگ بر سر سقف قرارداد دارد.ظاهراً مدیر برنامه های بلانکو، برای ثبت قرارداد امسال، الحاقیه ای را به قرارداد سال گذشته این بازیکن که در فصل پیش بسته شده، اضافه کرده که مبلغ توافق با این ستاره آرژانتینی را بالا می برد و از آنجایی که این عدد به مدیریت جدید باشگاه اطلاع داده نشده بود، ثبت قرارداد وی به مشکل برخورد کرده است.در واقع، این بازیکن برای ادامه همکاری با استقلال، درخواست مبلغی بیش از توافق مندرج در برگه قراردادهای سال گذشته را دارد و این مسئله با الحاقیه ای که به امضای مدیران پیشین باشگاه رسیده است، قابل بررسی و محکمه پسند است.اما از آنجایی که این مسئله در محاسبات مالی این فصل استقلال در نظر گرفته نشده بود، این موضوع فعلاً برای رسیدگی و توافق مجدد با بازیکن به آینده موکول شده، بنابراین او در دیدار فردای استقلال مقابل شمس آذر غایب خواهد بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " اتفاق عجیب: استقلال در قزوین بلانکو در تهران از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×