روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تقابل زودهنگام گلر پرسپولیسی با تیم سابق!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تقابل زودهنگام گلر پرسپولیسی با تیم سابق!

احمد گوهری در ترکیب اصلی استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری گلر سابق تیم فوتبال آلومینیوم که دوران خوبی در این باشگاه پشت سرگذاشت امروز مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.او در ترکیب اصلی تیم فوتبال استقلال خوزستان قرار گرفت و اولین بازی را مقابل یاران سابق و سرمربی که اعتقاد ویژه ای به او داشت قرار خواهد گرفت و انگیزه بالایی مقابل این تیم خواهد داشت.گوهری فصل گذشته در اکثر مسابقات آلومینیوم اراک حضور داشت و یکی از بازیکنان بدون جانشین این تیم بود و با درخششی که در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس انجام داد به یکی از ستاره های فصل این باشگاه تبدیل شد.او امروز درون دروازه استقلال خوزستان قرار گرفته و به دنبال اولین کلین شیت در لیگ بیست و چهارم خواهد بود، آبی های خوزستان فصل گذشته عملکرد خوبی در خط دفاعی نداشتند و شروع آنها در لیگ جدید برای آنها بسیار مهم خواهد بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تقابل زودهنگام گلر پرسپولیسی با تیم سابق! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×