روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "ستاره آلومینیوم اولین دیدار فصل را از دست داد" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

ستاره آلومینیوم اولین دیدار فصل را از دست داد

شروین بزرگ به دلیل آسیب دیدگی، دیدار هفته نخست برابر استقلال خوزستان را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم باید نخستین دیدار خود در فصل بعد را در خوزستان و برابر استقلال این شهر برگزار کند. اما این تیم برای جدال امروز، غایبان زیادی دارد.شروین بزرگ که یکی از مهره های مهم و کلیدی آلومینیوم در خط حمله است، بازی امروز را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا از دست داده و نمی تواند برای تیمش به میدان برود.مجتبی حسینی در طول فصل گذشته، با مصدومیت و محرومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده بود و حالا نیز در شروع فصل، او مهاجم کلیدی خود را در اختیار ندارد.نکته جالب اینکه برای بازی امروز، تنها 10 بازیکن بزرگسال در لیست آلومینیوم حضور دارند و اکثر نفرات، بازیکنان زیر 23 سال و زیر 21 سال تشکیل می دهند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " ستاره آلومینیوم اولین دیدار فصل را از دست داد از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×