روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "گل شماره هزار پرسپولیس به نام سعید صادقی!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

گل شماره هزار پرسپولیس به نام سعید صادقی!

سعید صادقی موفق شد یک گل خاص از نظر آماری برای پرسپولیس بزند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در افتتاحیه لیگ بیست و چهارم با نتیجه یک بر یک مقابل ذوب آهن متوقف شد و تک گل سرخ پوشان را سعید صادقی به ثمر رساند.گل سعید صادقی به ذوب آهن در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، هزارمین گل پرسپولیس در تاریخ رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بود.سرخ پوشان از نظر آمار گل های زده ثبت شده در رقابت های لیگ برتر فصل گذشته به هزار گل رسیدند که مربوط به گل اوستون ارونوف در بازی با استقلال خوزستان بود ولی اگر بخواهیم معیار را توپ هایی قرار بدهیم که از خط دروازه گذشته اند (بدون احتساب گل های ثبت شده در بردهای انضباطی)، گل شماره ۱۰۰۰، امشب در روز نخست بیست و چهارمین دوره بازی ها توسط سعید صادقی به ثمر رسید.بنابراین گل تکنیکی سعید صادقی از نظر آماری در تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر خاص محسوب می شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " گل شماره هزار پرسپولیس به نام سعید صادقی! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×