روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "موسوی: گرمی هوا، از کیفیت بازی کم کرد" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

موسوی: گرمی هوا، از کیفیت بازی کم کرد

بازیکن آلومینیوم اراک می گوید که تیم ها آنها به دلیل مصدومیت ها، تغییراتی را در سبک بازی تیم ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"،سید مهران موسوی، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی بدون گل با استقلال خوزستان گفت: در این آب و هوای وحشتناک، بازی بسیار دشواری بود و هر دو تیم اذیت شدند، به خصوص در نیمه اول که تحت تأثیر شرایط آب و هوایی، کیفیت فوتبال چندان بالا نبود.ویدئو: 350209او گفت: در نیمه دوم، هوا کمی خنک تر شد و بازی نیز بهتر شد. بازی پایاپای بود. در دقایقی ما بهتر بودیم و در دقایقی نیز تیم حریف. با وجود مصدومیت هایی که پیش آمد، توانستیم با تغییر سیستم، بر بازی مسلط شویم و چند موقعیت ایجاد کنیم، اما در مجموع بازی پایاپای بود.موسوی در پایان اظهار داشت: متأسفانه در اواخر بازی، مجبور شدیم به دلیل مصدومیت چند بازیکن، تغییراتی در تیم ایجاد کنیم که این موضوع تأثیر زیادی بر روحیه تیم داشت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " موسوی: گرمی هوا، از کیفیت بازی کم کرد از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×