روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "شروع پراشتباه ستاره سابق آبی‌ها در انزلی (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

شروع پراشتباه ستاره سابق آبی‌ها در انزلی (عکس)

عثمان اندونگ در اولین بازی خود برای گل گهر اشتباه بزرگی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان که در بقای این تیم نقش ویژه ای داشت در اولین بازی گل گهر اشتباه مرگباری انجام داد و زمینه ساز تک گل ملوان شد.در صحنه ای از مسابقه عدم هماهنگی بین او و مسیح زاهدی باعث شد تا رضا غندی پور توپ را پشت مدافعان تصاحب کند و با محمدرضا اخباری تک به تک شود، همین صحنه به پنالتی و تک گل ملوان منجر شد.البته اندونگ در ادامه مسابقه با پیشروی به سمت دروازه ملوان چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما به اندازه کافی خوش شانس نبود تا اشتباه خود را جبران کند.این مدافع توانمند یکی از بازیکنان برجسته تیم فوتبال گل گهر است و مهدی تارتار روی توانایی های او حساب ویژه ای باز کرده است و در هفته های آینده با بازیابی روحی روانی او می تواند خط دفاع خوبی را در مسابقات لیگ برتر به میدان بفرستد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " شروع پراشتباه ستاره سابق آبی‌ها در انزلی (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×