روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "آقا مصطفی تماشاگر ویژه استقلال در قزوین" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آقا مصطفی تماشاگر ویژه استقلال در قزوین

عضو سرشناس هیئت مدیره استقلال با حضور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین نظاره گر بازی با شمس آذر شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته در اولین بازی لیگ برتر موفق شد شمس آذر را در قزوین با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و سه امتیاز اول را در مسابقات فصل جاری دشت کند.استقلالی ها در شرایطی مقابل شمس آذر به میدان رفتند که مدیران باشگاه را نیز در کنار خود می دیدند. علاوه بر فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال که در جایگاه ویژه ورزشگاه قزوین حضور داشت و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت، مصطفی کارخانه چهره والیبالی سرشناس هم تماشاگر این بازی شد.کارخانه که مدتی است به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شده، در کنار سایر مدیران باشگاه در جایگاه حضور داشت و از نزدیک عملکرد آبی پوشان مقابل شمس آذر را تماشا کرد.مدیران استقلال این روزها سعی دارد روابط خود با اعضای تیم را نزدیک تر کنند تا در مسیر کسب موفقیت و جام قهرمانی همدل تر از فصل پیش کار را جلو ببرند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آقا مصطفی تماشاگر ویژه استقلال در قزوین از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×