روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "حکیم: صحنه‌های وی ای آر باید مستقیم پخش بشود" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

حکیم: صحنه‌های وی ای آر باید مستقیم پخش بشود

مدیر پروژه VAR درخواست کرد صحنه های مشکوکی که توسط کمک داور ویدئویی بررسی می شود را برای مخاطبان روی آنتن ببرند.

به گزارش "ورزش سه"، مدیر پروژه سیستم کمک داور ویدئویی درباره تصویر پخش شده از صحنه های مورد بحث در دیدار تیم های شمس آذر و استقلال از طریق سیما توضیحاتی را ارائه کرد.محسن حکیم درباره دستگاه های VAR که در دو بازی پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان و شمس آذر- استقلال مورد استفاده قرار گرفت، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تصاویر اتاق VAR و همچنین داوری از طریق اتاق مربوطه به بخش کارگردانی صدا و سیما ارسال شده است.او ادامه داد:بنابراین تقاضا از همکاران محترم در صدا و سیما و به ویژه کارگردان محترم مسابقات لیگ برتر که با تکنولوژی کمک داور ویدیویی برگزار می شود این است که صحنه بررسی مربوط به مواقع مشکوک را از طریق خروجی فینال روی آنتن ببرند که باعث آگاهی مخاطب از اتفاق رخ داده و تصمیم اخذ شده شود.وی در ادامه خبر داد: دیدار دو تیم آلومینیوم و نساجی در ورزشگاه امام خمینی با سیستم VAR برگزار می شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " حکیم: صحنه‌های وی ای آر باید مستقیم پخش بشود از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×