روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تاج: تتوی سهرابیان تصویر شیطان است" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تاج: تتوی سهرابیان تصویر شیطان است

مهدی تاج اعلام کرد که آرمین سهرابیان برای توضیحات بیشتر به کمیته اخلاق فرخوانده خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تتوی آرمین سهرابیان واکنش داد و اعلام کرد که برای این بازیکن قطعا رای صادر خواهد شد.ویدئو: 350631مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، عصر امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران پارالمپیک درباره تصویری که از تتوی یکی از بازیکنان استقلال منتشر شده است، گفت: این بازیکن کار بسیار بدی انجام داده و وقتی این تصویر را دیدم، تعجب کردم.تاج در ادامه تأکید کرد: مگر می شود در کشور اسلامی چنین اتفاقی رخ دهد؟ شکل روی پای این بازیکن مثل شیطان بود. اگر بخواهد در فوتبال ما این مسائل وجود داشته باشد، قابل پذیرش نیست.وی همچنین اشاره کرد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این بازیکن را احضار کرده و به طور قطع رأیی نیز صادر خواهد شد. تاج افزود: البته باید این بازیکن را صدا بزنند تا ببینیم خودش می داند چه کرده است. باید بیاید توضیح بدهد که چرا این کار را کرده و انگیزه اش چه بوده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تاج: تتوی سهرابیان تصویر شیطان است از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×