روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "ورزشگاه بزرگ تهران از دولت اول عبور کرد!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

ورزشگاه بزرگ تهران از دولت اول عبور کرد!

در حالی که ایده ساخت ورزشگاه جدید در تهران از چند ماه پیش کلید خورد، اما به جز چند جلسه و حضور در محل ساخت استادیوم کار عملی برای آغاز پروژه صورت نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته پس از ماجراها و حواشی ای که حضور نیمار و رونالدو دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال در ایران و بازی در ورزشگاه آزادی با چمن بسیار نامساعد به همراه داشت، مسئولان کشور و در راس آنها شهید جمهور ابراهیم رئیسی پای کار آمدند و دستور ساخت یک استادیوم جدید در تهران داده شد.در آن مقطع خیلی زود کار ساخت این استادیوم که گفته شد قرار است روبه روی حرم امام خمینی ساخته شود با حضور چینی ها در محل ساخت آغاز شد و قرار شد کار نقشه بردای آغاز و در سریع ترین زمان ممکن کار ساخت آغاز شود.چند ماه پس از این اتفاقات مطابق انتظار هنوز اقدامی عملی برای ساخت استادیوم جدید در تهران صورت نگرفته و در حالی استقلال و پرسپولیس آماده دور جدید بازی های آسیایی و استقبال از ستاره های بزرگ تیم های رقیب می شوند که استادیوم آزادی نیز به دلیل به سازی از مدار خارج شده و تیم ملی هم مجبور شده دراصفهان برای میزبانی در مقدماتی جام جهانی آماده شود.در این شرایط دولت ابراهیم رئیسی در حال جابه جایی با دولت پزشکیان رئیس جمهور جدید است و کیومرث هاشمی که در دوره قبلی به دلیل بیماری حمید سجادی جانشین وزیر سابق ورزش شد، این گونه در آخرین روزهای خدمت خود درباره پروژه ساخت ورزشگاه جدید در تهران که از این پروژه با عنوان مجموعه ورزشگاه بزرگ تهران یاد می شود، با سپردن آن به دولت جدید صحبت کرده است:«مجموعه ورزشگاه بزرگ تهران است که ضریب اعتباری دارد، مصوبه هیئت دولت است و یک قانون است. ان شاءالله این مسئله دنبال شود. طرح ملی پیشرفت ورزش کشور که در راستای طرح آمایش ورزش کشور است که به تصویب شورای عالی ورزش رسیده و یک نکته هم اتمام پروژه های ناتمام است که امیدوارم دولت جدید این پروژه های ناتمام را تمام کند.» حالا باید دید در دولت جدید روند ساخت این ورزشگاه که ابهامات و سوالات زیادی نیز پیرامون ظرفیت آن وجود دارد چطور پیش خواهد رفت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " ورزشگاه بزرگ تهران از دولت اول عبور کرد! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×