روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "تمرین تاکتیکی ملوان برای تقابل با استقلال (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

تمرین تاکتیکی ملوان برای تقابل با استقلال (عکس)

بازیکنان ملوان برنامه های تاکتیکی بازی با استقلال را مرور کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان با کسب سه امتیاز در هفته نخست انگیزه بالایی برای حضور مقابل استقلال و کسب دومین سه امتیاز در لیگ برتر دارد و آماده خلق شگفتی در همین هفته های لیگ خواهند شد.بازیکنان ملوان زیر نظر مازیار زارع و کادرفنی این تیم تمرینات خود را پشت سر می گذارند و با انگیزه و جدیت خاصی به کارهای تاکتیکی مشغول هستند تا مقابل آبی های پایتخت نمایش خوبی ارائه کنند.امید نورافکن و دیگر بازیکنان این تیم تحت تاثیر سه امتیاز مهمی که در هفته نخست کسب کردند انگیزه بالایی از خود نشان دادند و با دقت بالایی دستورات کادرفنی را در تمرینات اجرا می کنند.ملوانی ها در تمرین امروز کار با توپ را در اولویت تمرینی خود قرار دادند و برنامه های تاکتیکی بازی با استقلال را مرور کردند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " تمرین تاکتیکی ملوان برای تقابل با استقلال (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×