روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!(عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!(عکس)

در شبی که تونی باتیستا چهره درخشان مصاف سپاهان و خیبر بود، تصاویر تلویزیونی حتی یک بار هم روی او زوم نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف سپاهان و چادرملو در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم در یک بازی پر از حاشیه و پر از اتفاقات جور و واجور با گل ثانیه های پایانی جواد آقایی پور به سود مورایس و شاگردانش تمام شد تا در هفته ای که تراکتور، پرسپولیس و استقلال متوقف شدند، سپاهان سه امتیاز مهم را کسب کند و بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرد.این پیروزی اگرچه هر طور شده بود برای سپاهان رقم خورد، اما اصلاً ساده نبود و بارها حملات این تیم به ویژه در نیمه دوم توسط تونی باتیستا؛ سنگربان برزیلی خیبری ها که شب درخشانی را تجربه کرد، دفع شد و به تور دروازه نرسید.نکته عجیب اما نوع تصویربرداری و کارگردانی این مسابقه حساس بود که هیچ شباهتی به مسابقات سطح اول اروپا که هر روز از شبکه سوم و ورزش سیما پخش می شود، نداشت و مخاطبان تلویزیونی نه تنها کیفیت مطلوبی در گیرنده های خود دریافت نمی کردند که حتی کارگردان تلویزیونی با وجود درخشش چندباره باتیستا یک بار هم روی صورت او زوم نکرد.مصاف سپاهان و خیبر با پیروزی مورایس و شاگردانش تمام شد اما این دیدار جذاب و تماشایی که اولین دیدار تاریخ لیگ برتر برای خیبر در خرم آباد بود، کاستی‎ های زیادی داشت که امیدواریم در آینده نسبت به برطرف شدن این مشکلات اقدام شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!(عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×