روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "ستاره استقلالی با پاس گل برگشت (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

ستاره استقلالی با پاس گل برگشت (عکس)

هافبک باتجربه مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک عملکرد خوبی برای تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی که در نقل و انتقالات تابستانی به عضویت مس رفسنجان درآمد، توانسته تا اینجای کار به مهره ای کلیدی در تیم تحت هدایت محرم نویدکیا تبدیل شود.هافبک سابق استقلال در بازی روز گذشته مس مقابل آلومینیوم با پیراهن نارنجی به میدان رفت و در میانه میدان با تحرک و دوندگی بالا نقش زیادی در بازی سازی داشت. او به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه مس رفسنجان پاس گل دوم تیمش را هم به عیسی مرادی داد تا در پیروزی شیرین مسی ها نقش داشته باشد.اسماعیلی در کنار سایر هافبک های باتجربه مس رفسنجان یکی از مهره هایی است که محرم نویدکیا برای فصل جاری روی او حساب ویژه ای باز کرده است.هافبک نارنجی پوشان بی شک در ادامه با هماهنگی بیشتری که با سایر بازیکنان به دست می آورد، می تواند نقش مهم تری را هم برای مس رفسنجان ایفا کند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " ستاره استقلالی با پاس گل برگشت (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×