روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "نفوذ به دیوار سنگالی لیگ برتر ممنوع (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

نفوذ به دیوار سنگالی لیگ برتر ممنوع (عکس)

مدافع سنگالی گل گهر نمایش موثری در سه هفته ابتدایی برای باشگاه جدیدش داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر تنها تیم فصل جدید لیگ برتر ایران است که در سه مسابقه متوالی اخیرش هیچ گلی در جریان بازی دریافت نکرده و فقط با یک ضربه پنالتی مقابل ملوان انزلی دروازه خود را باز شده دیده که در رقم خوردن این اتفاق مهم، عثمان اندونگ مدافع جدید سیرجانی ها تاثیرگذار بوده است.عثمان اندونگ که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به فوتبال ایران و استقلال خوزستان آمد و نقش مهمی در بقای این تیم در لیگ برتر داشت و علاوه بر نمایش موثر در فاز دفاعی، 3 گل هم به ثمر رساند و در بخش هجومی هم تیمش را کمک کرد، اکنون در گل گهر سیرجان این روند خوب را حفظ کرده است.این مدافع 24 ساله که یکی از خریدهای مهم مهدی تارتار برای گل گهر بود، در سه هفته ابتدایی فصل جدید مقابل ملوان انزلی، استقلال خوزستان و نساجی مازندران به میدان رفته که عملکرد موثرش در بسته ماندن دروازه تیمش در جریان بازی ها در این مدت نقش مهمی داشته که در دیدار اخیرشان در قائم شهر نیز این موضوع را شاهد بودیم.اندونگ در تقابل با نساجی یکی از بهترین نفرات گل گهر بود که بارها در نبردهای هوایی برتری داشت و با قطع توپ، اجازه نداد دروازه تیمش تهدید شود تا یک برد ارزشمند دیگر بدون گل خورده به دست بیاورند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " نفوذ به دیوار سنگالی لیگ برتر ممنوع (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×