روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "پیروزی پُر گل حریف آسیایی تراکتور" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پیروزی پُر گل حریف آسیایی تراکتور

رقیب تاجیک تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی پُر گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال روشن که یکی از حریفان آسیایی تراکتور ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 16:30 امروز در هفته پانزدهم ویسشایا لیگ تاجیکستان به مصاف تیم رده ششمی اِسخاتا رفت.تیم روشن که در سه هفته گذشته لیگ تاجیکستان شکستی نداشته و یک تساوی و دو پیروزی به دست آورده بود، در مسابقه امروز هم توانست به این روند ادامه بدهد و سه امتیاز دیدار خانگی برابر اِسخاتا را کسب کند.حریف آسیایی تراکتور در دیدار امروز با گل های عزیزبک سلطانوف (2بار)، ماکسیموف و محمدجان رحیموف موفق به کسب پیروزی 4 بر یک مقابل تیم اِسخاتا شد تا 27 امتیازی شود و به رتبه دوم جدول ویسشایا لیگ تاجیکستان صعود کند.تیم فوتبال روشن که باید در هفته های سوم و چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور ایران برود، در حال حاضر با یک بازی بیشتر و 15 امتیاز کمتر نسبت به استقلال دوشنبه، در رتبه دوم لیگ تاجیکستان قرار دارد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پیروزی پُر گل حریف آسیایی تراکتور از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×