روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "مرد سنگالی، آچار فرانسه مهدی تارتار(عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

مرد سنگالی، آچار فرانسه مهدی تارتار(عکس)

مدافع سنگالی گل گهر سیرجان در جریان بازی دوستانه مقابل فولاد خوزستان برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ، مدافع سنگالی که در نقل و انتقالات تابستانی با نظر مهدی تارتار از استقلال خوزستان به گل گهر سیرجان ملحق شده، یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم محسوب می شود.اندونگ در سه بازی اول گل گهر در لیگ برتر عملکرد مناسبی داشته و در پیروزی تیمش مقابل نساجی در هفته سوم نیز بسیار موثر واقع شد.عملکرد خوب این مدافع 24 ساله سنگالی باعث رضایت کادر فنی گل گهر از او شده است. عثمان در بازی دوستانه روز یکشنبه گل گهر مقابل فولاد هم گل برتری تیمش را زد تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.بی شک مهدی تارتار هم حساب ویژه ای روی این بازیکن سنگالی در فصل جاری کرده و به همین خاطر او را در ترکیب ثابت تیمش مورد استفاده قرار می دهد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " مرد سنگالی، آچار فرانسه مهدی تارتار(عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×