روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "پیروانی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پیروانی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم

تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است بتواند در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا یک شگفتی دیگر را رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در سال های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته اما هر دو بار در کسب جام قهرمانی این مسابقات ناکام مانده و با عنوان نایب قهرمانی مسابقات را ترک کرده است.حالا سرخپوشان در شرایطی وارد رقابت های آسیایی می شوند که حضور ستاره ها در تیم های حاشیه خلیج فارس باعث شده مسیر دشوارتری برای صعود به فینال و قهرمانی در مسابقات در یپش باشد.افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، در گفت وگویی در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس می تواند در این فصل طلسم قهرمانی در آسیا را بشکند، گفت: انسان به امید زنده است. تیم خوبی داریم و این اواخر واقعا جنس مان جور شد و نفرات خوب گرفتیم. هر چند اشتباهی که فدراسیون داشت، قابل بحث و بررسی است. درنهایت تلاش خودمان را می کنیم.او در ادامه عنوان کرد: اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، باید در نظر بگیریم که تیم ها با نفراتی که تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس گرفته اند، شانه به شانه شدن و رقابت سخت است، ولی بدانید همین اواخر بود که ما دو بار تا فینال آسیا رفتیم. مطمئن باشید تمام تلاش مان را می کنیم و به امید زنده هستیم تا انشالله بتوانیم یک افتخار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بزنیم.پیروانی درباره قیمت پایین بازیکنان پرسپولیس و استقلال نسبت به سایر تیم های حاضر در رقابت ها گفت: باید وارد زمین شوی و ببری. خیلی تیم ها هم هستند که زیاد خرج کرده اند و نتوانسته اند نتیجه بگیرند. آمار مهم نیست، مهم این است که در زمین ببری و فوتبال خوب ارائه بدهی. اینکه ۶۰ هزار کرنر زده ایم، جواب نمی دهد!

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پیروانی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×