روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "نوری: خارجی‌های گل گهر را با ذره‌بین انتخاب کردیم" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

نوری: خارجی‌های گل گهر را با ذره‌بین انتخاب کردیم

محمد نوری، مربی تیم گل گهر سیرجان درباره وضعیت فنی سرمه ای پوشان در بازی با مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان در دربی استان کرمان مقابل مس رفسنجان با نتیجه بدون گل متوقف شد و شاگردان مهدی تارتار در برابر بازیکنان محرم نویدکیا، نتوانستند به پیروزی برسند. محمد نوری، دستیار مهدی تارتار و مربی تیم گل گهر در میکسدزون و در پایان این بازی اظهار داشت: به هر دو تیم که از تیم های خوب ایران هستند تبریک می گویم و ما هدفمان این بود چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه سه امتیاز بگیریم و امروز واقعا حقمان بود که ۳ امتیاز بگیریم. قطعا گلمان درست بود و باید گل اعلام می شد. یک پنالتی مشکوک هم داشتیم که داور نگرفت و ما نمی گوییم که داور اشتباه نکرد، اما ای کاش VAR به او کمک می کرد.ویدئو: 353558او ادامه داد: کل بازی در اختیار تیم ما بود و سه امتیاز حقمان بود. خدا را شکر در غیاب ۶ بازیکن تیممان که مصدوم بودند، توانستیم تک امتیاز این دیدار را بگیریم.نوری در مورد وضعیت کیفیت بازیکنان خارجی گل گهر گفت: بازیکنانی که گرفتیم بازیکنان خوبی هستند. اندونگ که سال پیش استقلال خوزستان بود و تجربه بازی در ایران را دارد، گوستاوو عزیز هم که ۳ سال در تراکتور و یک فوروارد جدید گرفتیم که هنوز به هماهنگی نرسیده. بایناما را هم داریم که بازیکن ملی است و ۴ سال است که در این تیم حضور داشته. خدا را شکر راضی هستیم و به حفظ و رد کردن آنها فکر کردیم. در تیم ما با ذره بین و در حد بودجه باشگاه بازیکن گرفتیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " نوری: خارجی‌های گل گهر را با ذره‌بین انتخاب کردیم از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×