روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "پیروز قربانی: مصاحبه حاج محمود را نپسندیدم" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پیروز قربانی: مصاحبه حاج محمود را نپسندیدم

سرمربی فجرسپاسی معتقد است تیمش بازی سختی مقابل پیکان دارد، اما برای موفقیت و پیشرفت تیمش را به زمین می فرستد.

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی شیراز در فصل جاری لیگ دسته اول با هدایت پیروز قربانی به میدان می رود؛ زردپوشان شیرازی بعد از کسب 4 پیروزی متوالی در هفته پنجم مقابل نفت آبادان بازنده شدند، اما باز هم صدرنشین مسابقات هستند.پیروز قربانی، سرمربی فجرسپاسی، درباره وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط تیمی خوبی داریم. 5 بازی کردیم که 4 برد داشتیم و بازی آخر را واگذار کردیم. شرایط کلی خوب است و امیدوارم شرایط خوبمان را حفظ کنیم و بتوانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم. هدف همه ارکان باشگاه فجرسپاسی پیشرفت در کار است و تمرکزمان را حفظ می کنیم و به دنبال روزهای بهتر هستیم.او با اشاره به شکست تیمش مقابل نفت آبادان که یکی از مدعیان صعود است، تاکید کرد: بازی سختی بود. مقابل نفت بد بازی نکردیم، نفت هم یک گل زد و توانست از گلش محافظت کند. همانطور که گفتم بیشتر از اینکه به نتایج تیم اهمیت بدهم، به دنبال پیشرفت در کار هستیم و سعی می کنیم فوتبال خوبی انجام بدهیم.فجرسپاسی در هفته ششم لیگ دسته اول مقابل یک تیم مدعی دیگر مثل پیکان قرار می گیرد؛ پیروز قربانی در این خصوص گفت: پیکان تیم بزرگ و ریشه داری است. این تیم مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد. بازی بسیار سختی خواهیم داشت؛ برنامه خودمان را پیش می بریم و امیدوارم با حضور پرشور هواداران خود بتوانیم از شرایط میزبانی در روز چهارشنبه استفاده کنیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم.قربانی درباره تقابل خودش با امیدرضا روانخواه، سرمربی پیکان که هردو بازیکنان سابق استقلال بودند، تاکید کرد: من زیاد در این وادی ها نیستم و به این مسائل فکر نمی کنم. دنبال یک فوتبال تماشاگرپسند هستیم . مشکلاتی را داریم، اما می خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم و روند مناسبی داشته باشیم.کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت آبی های پایتخت در لیگ برتر هم گفت: من دوست ندارم حرفی درباره استقلال بزنم. فقط دوست دارم برای آقاسهراب (بختیاری زاده) آرزوی موفقیت کنم. آقاسهراب یکی از بازیکنان زحمتکش و با کلاس استقلال بود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او در استقلال رخ بدهد.قربانی با اشاره به مصاحبه اخیر محمود فکری پیرامون نیمکت استقلال که حواشی فراوانی را ایجاد کرده هم گفت: من نمی دانم منظور حاج محمود چه کسی بود، اما با تمام احترامی که برای ایشان به عنوان یک بزرگتر قائل هستم، این مصاحبه را از ایشان نپسندیدم و کاش این حرف ها را بر زبان نمی آورد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پیروز قربانی: مصاحبه حاج محمود را نپسندیدم از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×