روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "ترکیب احتمالی استقلال با تغییرات غیرمنتظره" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

ترکیب احتمالی استقلال با تغییرات غیرمنتظره

استقلال با چند تغییر نسبت به دیدار قبل برابر هوادار، به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که مدیران استقلال همچنان در جستجوی انتخاب سرمربی جدید برای این تیم هستند، سهراب بختیاری زاده در دومین بازی که به عنوان مربی موقت روی نیمکت آبی ها خواهد نشست، کار سختی در برابر تیم ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی خواهد داشت.سهراب در بازی امروز، چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. روزبه چشمی و ایمان سلیمی مصدوم هستند و سیدحسین حسینی نیز به دلایل انضباطی در اختیار ندارد. ضمن اینکه احتمال حضور کاکوتا و ماشاریپوف در ترکیب اصلی به دلیل خستگی ناشی از بازی های ملی پایین است.در زیر، ترکیب احتمالی استقلال با در نظر گرفتن غیبت برخی از مهره های کلیدی تیم را بررسی می کنیم:* در غیاب سیدحسین حسینی، وظیفه مهم و بزرگی بر دوش محمدرضا خالدآبادی قرار دارد. سنگربان جوان آبی ها برای دومین بار در دوران حضورش در استقلال، باید جای خالی کاپیتان را در درون دروازه پر کند. او برابر تراکتور در فصل قبل موفق به ثبت کلین شیت شد و باید دید امروز چه عملکردی خواهد داشت.* با توجه به غیبت روزبه و سلیمی، استقلال ناچار به استفاده از مدافعان خود در بازی با هوادار است. رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی سه نفره، رهبری این نقطه از زمین را برعهده خواهد داشت. محمدحسین مرادمند در سمت چپ خط دفاعی سه نفره و سامان فلاح در سمت راست انجام وظیفه می کنند.نکته نگران کننده در خصوص مدافعان استقلال، نبود گزینه جانشین روی نیمکت تیم است و آبی ها باید مراقب هرگونه مصدومیت یا اخراج باشند تا دست خالی سهراب روی نیمکت، باعث تحمیل ضرر بزرگی به تیم نشود.* ابوالفضل جلالی که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی نتوانست به بازی های فیفا دی برسد، حتی اگر نامش در لیست بازی نیز باشد، کار را از روی نیمکت آغاز می کند تا میلاد زکی پور در سمت چپ به میدان برود. در سمت راست نیز بهترین بازیکن این فصل استقلال یعنی رامین رضاییان انجام وظیفه می کند.* با فرض اینکه سهراب تصمیم بگیرد که به کاکوتا استراحت دهد، احتمالا آرش رضاوند در خط میانی و بجای ستاره کنگویی به میدان برود. دیدیه اندونگ که یکی از خوب های خط میانی تیمش بوده، وظیفه مستحکم کردن کمربند خط میانی را برعهده خواهد داشت.* جلوتر از خط میانی، می توان انتظار داشت که محمدحسین اسلامی به میدان برود. وینگر جوان آبی ها که قابلیت بازی به عنوان هافبک هجومی را نیز دارد، به عنوان یکی از سه مهره هجومی استقلال برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت.البته که بختیاری زاده می تواند از یک پلن دیگر نیز استفاده کند و آن، حضور زبیر نیک نفس در کنار دیدیه اندونگ است و رضاوند یک خط جلوتر و پشت سر مهاجمان بازی کند که این ترکیب کمی بعید به نظر می رسد.* در خط حمله نیز گوستاوو بلانکو همچنان در تلاش برای به ثبت رساندن نخستین گل خود با استقلال است. در کنار او، شاهد حضور مهرداد محمدی خواهیم بود. او پس از گلزنی برابر هوادار، روحیه بالایی برای دیدار امروز خواهد داشت. ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن:محمدرضا خالدآبادی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – سامان فلاح – رامین رضاییان – میلاد زکی پور – دیدیه اندونگ – آرش رضاوند – محمدحسین اسلامی – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " ترکیب احتمالی استقلال با تغییرات غیرمنتظره از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×