روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "السد قطر - پرسپولیس ایران؛ تا اوضاع از این سخت‌تر نشده، برنده شوید! | پیش بازی" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

السد قطر - پرسپولیس ایران؛ تا اوضاع از این سخت‌تر نشده، برنده شوید! | پیش بازی

گاریدو در محاسبات احتمالی اش برای امتیازگیری از بازی های لیگ نخبگان آسیا، ۳ امتیاز بازی مقابل پاختاکور را برای خود کنار گذاشته بود و وقتی به این مهم دست نیافت، پس باید با برد مقابل السد آن را جبران کند.

طرفداری | السد قطر در هفته سوم از فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ نخبگان آسیا میزبان پرسپولیس ایران است.اطلاعات بازیهفته سوم لیگ نخبگان آسیا ۲۵-۲۰۲۴بازی: السد قطر - پرسپولیس ایرانتاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰3؛ ساعت ۱۹:۳۰ورزشگاه: جاسم بن حمد، دوحه، قطرورزشگاه جاسم بن حمد، میزبان بازی فرداشب پیش بازیپس از شروع فصلی بدون برد در لیگ برتر، شاگردان گاریدو ۴ پیروزی پشت سر هم به دست آوردند تا وضعیت مطلوبی در جدول لیگ ایران داشته باشند؛ با این حال اوضاع در لیگ نخبگان آسیا آن طور که آن ها می خواستند پیش نرفته است. یک امتیاز از ۲ بازی، آن هم پس از میزبانی از پاختاکور احتمالا کمتر از چیزی بوده که گاریدو پیش بینی اش را می کرد. پرسپولیسی ها پس از چندسال دوباره به ورزشگاه جاسم بن حمد رجوع می کنند و امیدوارند با پیروزی برابر السد به سرنوشت چند هفته پیش استقلال در این ورزشگاه دچار نشوند. سعید صادقی توسط گاریدو از لیست پرسپولیس برای این دیدار کنار گذاشته شده است و اورونوف نیز مصدوم است و از آن سو یوسف عطال و پدرو میگل (که هر دو در بازی مقابل استقلال مصدوم شدند) غایبین السد هستند؛ السدی که جمعه توانست الشحانیه را با ۴ گل شکست دهد تا با روحیه ای خوب پا به میدان تقابل با سرخ پوشان ایران بگذارد.مصاحبه های بازیتقابل های رودررودر ۷ بازی اخیر ۴ بار پرسپولیس پیروز شده، ۲ بار السد برنده بوده و یک بازی هم به تساوی کشیده شده است.ترکیب های احتمالیالسد قطر (۱-۳-۲-۴): برشام؛ طارق سلمان، سایس، خوخی، اوتاویو؛ کامارا، اوریبه؛ عفیف، گیلرمه، هیدوس؛ موخیکاپرسپولیس (۱-۳-۲-۴): گندوز؛ العملود، گولسیانی، کنعانی، میلاد محمدی؛ ریگی، خدابنده لو؛ احمدزاده، رفیعی، امیری؛ علیپور

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " السد قطر - پرسپولیس ایران؛ تا اوضاع از این سخت‌تر نشده، برنده شوید! | پیش بازی از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×